همراه معتمد شما در تجارت بین الملل

تماس با ما

09177929286

صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 صادرات کالا

در حوزه بازرگانی واژه صادرات به معنی خروج كالا از بخش گمركي كشور برای ارسال به مقصد دیگر کشورها می ‌باشد، در صورتی که در فرآیند ارسال کالا جوانب قانونی رعایت شود و امر صادرات از راه قانونی دو کشور صورت پذیرد. این فعالیت اقتصادی نقطه مقابل فعالیت های واردات کالا می باشد و یک امر مهم و حیاتی در خصوص افزایش رونق اقتصادی کشورها محسوب می شود که فرآیند پیچیده و خاص خود را دارد و از تکنیک ‌ها و فوت و فن‌ های مختص خود برخوردار است که شخص یا سازمان صادر کننده باید آن‌ها را رعایت کند.
از این رو شرکت بین المللی سفیر ارتباط ماندگار تمام فرآیند صادرات کالا را برای شما انجام می دهد تا شما درگیر پیچیدگی‌ های این امر نشوید.

 واردات کالا

واردات کالا از کشورهای مختلف یک فعالیت تجاری و اقتصادی مهم می باشد که از دیرباز به منظور تأمین نیازهای جامعه در میان جوامع مختلف رواج داشته است. در واقع ساخت برخی از کالاها برای کلیه کشور ها ممکن نیست و یا صرفه اقتصادی ندارد بنابراین آن کشورها با استفاده از واردات کالا نیاز داخلی کشور خود را فراهم می‌کنند. در واقع به محصولاتی که در دیگر کشورهای خارجی تولید و یا فراهم شده است و از مسیر قانونی تجاری به کشور ما به عنوان مقصد وارد می‌شوند، واردات کالا می‌گویند.
واردات کالا همواره می تواند سود های کلانی را برای تاجرین و بازرگانان فعال در این حیطه به همراه داشته باشد؛ اما فراموش نکنید که برای انجام این فعالیت مهم همواره لازم است که با چگونگی مراحل واردات کالا و قوانین خاص این کار آشنا باشید. از این رو برای جلوگیری از هرگونه زیان هنگام واردات و همچنین جلوگیری و یا کاهش هزینه ‌های ناخواسته واردات کالا و خدمات واردات کالا از مشاوران شرکت بین المللی سفیر ارتباط ماندگار کمک بگیرید.