همراه معتمد شما در تجارت بین الملل

تماس با ما

09177929286

حوزه های فعالیت ما

زمان مطالعه: 3 دقیقه

 

 صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز

 

 تحقیق بازار صادراتی

یکی از ضروری ترین کارهای پیش از صادرات کالا، تحقیق بازار صادراتی در کشور هدف است، که نتیجه انجام این تحقیق تخصصی، تعیین عوامل محرک بازار و نحوه بهره ‌مندی هر چه بیشتر از آن‌ها است. این روزها کسب و کارهای بسیاری هستند که در جهت یافتن خریدار خارجی تلاش می‌کنند. این موضوع حاکی از دشوار بودن ایجاد ارتباط حرفه ای مؤثر با تجار خارجی است که به یکی از چالش‌ های مهم شرکت ‌های صادر کننده تبدیل شده است. از این رو شرکت بین المللی سفیر ارتباط ماندگار با استفاده از تجربه و توان نیروهای خود در برقراری روابط حرفه ای مؤثر و همچنین پشتیبانی دفاتر خارجی قادر به انجام کلیه امور تحقیق بازار صادراتی است.

 صادرات کالا

در حوزه بازرگانی واژه صادرات به معنی خروج كالا از بخش گمركي كشور برای ارسال به مقصد دیگر کشورها می ‌باشد، در صورتی که در فرآیند ارسال کالا جوانب قانونی رعایت شود و امر صادرات از راه قانونی دو کشور صورت پذیرد. این فعالیت اقتصادی نقطه مقابل فعالیت های واردات کالا می باشد و یک امر مهم و حیاتی در خصوص افزایش رونق اقتصادی کشورها محسوب می شود که فرآیند پیچیده و خاص خود را دارد و از تکنیک ‌ها و فوت و فن‌ های مختص خود برخوردار است که شخص یا سازمان صادر کننده باید آن‌ها را رعایت کند.
از این رو شرکت بین المللی سفیر ارتباط ماندگار تمام فرآیند صادرات کالا را برای شما انجام می دهد تا شما درگیر پیچیدگی‌ های این امر نشوید.

 پرسشنامه صادرات کالای شما

نام و نام خانوادگی:
نام شرکت و زمینه فعالیت شما
آدرس وبسایت و شبکه های اجتماعی شرکت شما
آیا کارت بازرگانی اخذ کرده اید؟
آیا تا به حال اقدام به صادرات کالا نموده اید؟
آیا اطلاعی از استانداردهای خارجی مورد نیاز دارید؟
در مورد کدام محصول نیاز به خدمات صادرات دارید؟
آیا شرکت شما محصولاتی دارد که هم اکنون در بازارهای داخلی به خوبی به فروش می رسد؟
منابع شما برای تامین محصول چیست؟
مزیت کالای شما در مقایسه با رقبا چیست؟
آیا شرکت شما استانداردها و مجوزهای قانونی تولید کالا در داخل کشور را دارد؟
آیا برای محصولتان ثبت برند داخلی انجام داده اید؟
آیا شرکت شما ظرفیت تولید کافی را دارد طوری که بتواند به بازار صادرات متعهد شود؟
آیا شرکت شما تعهد لازم برای توسعه بازارهای صادراتی و منابع مورد نیاز از حیث زمان و منابع مالی را در اختیار دارد؟
آیا شرکت شما توانایی اصلاح مواد و بسته بندی محصول در مواجه با مقررات واردات و تجارت خارجی، اولویتهای فرهنگی و رقابت با دوام را دارد؟
آیا رقبای خارجی محصول خود را می شناسید؟
آیا از تولید محتوای رقبا در مورد این محصول اطلاع دارید؟
آیا کشور خاصی را به عنوان بازار هدف صادرات محصول مد نظر دارید؟

ارسال کنید

 

 واردات کالا

واردات کالا از کشورهای مختلف یک فعالیت تجاری و اقتصادی مهم می باشد که از دیرباز به منظور تأمین نیازهای جامعه در میان جوامع مختلف رواج داشته است. در واقع ساخت برخی از کالاها برای کلیه کشور ها ممکن نیست و یا صرفه اقتصادی ندارد بنابراین آن کشورها با استفاده از واردات کالا نیاز داخلی کشور خود را فراهم می‌کنند. در واقع به محصولاتی که در دیگر کشورهای خارجی تولید و یا فراهم شده است و از مسیر قانونی تجاری به کشور ما به عنوان مقصد وارد می‌شوند، واردات کالا می‌گویند.
واردات کالا همواره می تواند سود های کلانی را برای تاجرین و بازرگانان فعال در این حیطه به همراه داشته باشد؛ اما فراموش نکنید که برای انجام این فعالیت مهم همواره لازم است که با چگونگی مراحل واردات کالا و قوانین خاص این کار آشنا باشید. از این رو برای جلوگیری از هرگونه زیان هنگام واردات و همچنین جلوگیری و یا کاهش هزینه ‌های ناخواسته واردات کالا و خدمات واردات کالا از مشاوران شرکت بین المللی سفیر ارتباط ماندگار کمک بگیرید.

 هدایت و مشاوره در حوزه های بین المللی

– ارائه مشاوره و هدایت مدیران، بازرگانان و فعالین اقتصادی در روابط حرفه ای جهت حضور در رویدادهای بین المللی
– ارائه مشاوره و برنامه ریزی در حوزه اعتماد سازی جهت انجام مذاکرات و مکاتبات با رایزنان بازرگانی بین المللی
– ارائه مشاوره و آماده سازی محتوا از قبیل نوشتن متن سخنرانی، ساخت اسلاید، و … جهت ارائه در رویدادهای بین الملل
– ارائه مشاوره و همکاری در برگزاری و شرکت در رویدادهای تجاری، نمایشگاه های اختصاصی و خصوصی در حوزه های بین المللی

مشاوره در برگزاری رویدادها

– ارائه مشاوره و همکاری به نمایندگی از شرکت های طرف قرارداد در زمینه برگزاری رویدادها (وبینار، سمینار، همایش، کارگاه های آموزشی …) در حوزه روابط حرفه ای و تجارت بین الملل به زبان فارسی و انگلیسی.
– ارائه مشاوره و همکاری با مراکز آموزشی در زمینه برگزاری دوره های زبان انگلیسی عمومی، زبان انگلیسی برای اهداف خاص، و همچنین آموزش روابط حرفه ای و تجاری جهت حضور در محیط های بین الملل.